Jak pozyskać nowych klientów i zapewnić sobie odpowiedni wskaźnik konwersji? Warto skorzystać z reklamy w Google AdWords! Narzędzie to umożliwia prowadzenie kampanii, które znacznie wpływają na rozpoznawalność usług firmy oraz jej profilu. Jak rozpocząć działania promocyjne? Najpierw trzeba zapoznać się z rodzajami reklam AdWords! Każda z kampanii sprawdzi się do uzyskania innych celów sprzedażowych bądź zwiększenia świadomości marki.

Reklama w sieci wyszukiwania – to promocja tekstowa wyświetlana po wpisaniu przez internautę w wyszukiwarkę odpowiednich słów kluczowych. Przypomina ona trochę bezpłatne wyniki proponowane przez Google. Generuje bardzo dobry wskaźnik kliknięć w link. Zawężanie grupy docelowej możliwe jest dzięki odpowiednio dobranym frazom, wykluczeniom czy odpowiednio dobranej lokalizacji. Dzięki swojej skuteczności reklama w sieci wyszukiwania jest jedną z najpopularniejszych form promocji w AdWords.

Google Zakupy – to kampania umożliwiająca pokazanie użytkownikowi zdjęcia produktu, wraz z jego krótkim opisem, nazwą oraz ceną po wpisaniu przez niego konkretnego zapytania. Taka forma promocji szybko kieruje go na adres witryny, gdzie znajduje się proponowana mu rzecz.

Reklama w sieci reklamowej – podstawowa funkcja tej formy kampanii w AdWords to wyświetlanie jej na zewnętrznych stronach. Choć jej koszty nie są niskie, to daje ona możliwość zbudowania odpowiedniej rozpoznawalności i widoczności marki w sieci. Aby się tak jednak stało, potrzebny jest odpowiednio wysoki budżet.

Remarketing – to reklama prezentowana internaucie, który zdecydował się już wejść na daną witrynę. To właśnie odwiedzenie witryny sprawiło, że został on zapisany na listę remarketingową e-sklepu.

Remarketing dynamiczny – jest zaawansowaną formą reklamy remarketingowej. Jego istota to pokazywanie użytkownikowi rzeczy, które oglądał już w danym sklepie internetowym  lub produktów z pokrewnych im kategorii.

Rozpoczęcie promocji z użyciem jakiejkolwiek formy reklamy w AdWords musi zostać poprzedzone właściwą jej konfiguracją. Tylko dzięki temu możliwe jest uniknięcie wydawania zbyt dużych budżetów na promocję w tym narzędziu Google. Zachęcamy do kontaktu ze specjalistami ze strony https://seo-kaszuby.pl, którzy doradzą jaka opcja będzie idealna dla Twojego biznesu.